possum (kiwi eter)

19 april 2015 - Auckland, Nieuw-Zeeland

possum (kiwi eter)

Deze foto werd gemaakt op 19 april 2015 in Auckland, Nieuw-Zeeland.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mieke:
    19 april 2015
    Ha die Marc, de verhalen vormen zo langzamerhand een feuilleton, een prachtig resiverhaal in biologentaal, zeker vanuit biologen interpretatie. Je haalt je hart op in je oude vak!
    Mooie wereld out there, met vele bijzondere natuur. Je reist met meerdere mensen toch? Ik lees maar af en toe een verwijzing naar anderen, zo lijkt het alsof je moederziel alleen bent op kapiteins, piloten of chauffeurs en gids na dan. Ik zit hier met afgunst te lezen, kop vol snot , een griep die maar niet weg wil en wel een hele mooie lente buiten, maar ook nog koud. We hebben de IJsheiligen nog niet gehad. Volgens mij vermaak jij je goed en doe ik nu een hartelijke groet en vooruitlopend op je verjaardag die nu echt gaat komen alvast een verjaardagsknuffel erbij! Veel goeds gewenst nog op je reis en tot weerziens
  2. Marc Veldhoven:
    19 april 2015
    Hoi Mieke,

Dank voor de felicitaties. Donderdag as wordt ik 61. Ik heb er een jaar over gedaan om die 6 te verwerken.
    Dat is nu op reis pas echt gelukt. Ik ga nu voor de komende 20 jaar. Met zulke reizen is het leven helemaal de moeite waard.

En inderdaad ik ben allen op reis. Natuurlijk ontmoet ik af en toe mensen, maar ik zit niet in een of ander reisgezelschap. En dat bevalt me prima.
    Ik ontmoet steeds heel interessante mensen. Mensen die nu heel gemakkelijk contact maken omdat je alleen bent.

Hartelijke groet
    Marc